Deze site gebruikt cookies

Naast een aantal noodzakelijke cookies gebruiken wij een minimaal aantal geanonimiseerde tracking en marketing cookies waarmee we je internetbezoek analyseren. Door op Akkoord te klikken ga je hiermee akkoord.  Lees meer in onze privacy verklaring

Akkoord
search headphones shopping-cart drawing blank-file
star drawing set-squarecredit-carddelivery-truckcontract expert-route factory color color-1shopflashphonetruck

Handig! Bewaar eenvoudig je winkelwagen.

Vul je emailadres in en we sturen je direct, vrijblijvend je winkelwagen
Heb je nog vragen? Bel ons tijdens kantooruren op +31 495 541011
Meerdere email adressen kunnen met een komma gescheiden worden
Sluiten Bewaar winkelwagen

Bestellen is zo gebeurd bij HEWO Duorolgordijn

We zijn als team is altijd druk bezig om onze duo rolgordijn shop in top conditie te houden. Voor ons is het belangrijk dat jij naast een zeer hoogwaardig product een prima klant ervaring bij ons hebt, je veilig  kunt kopen en naar wens de duo rolgordijnen kunt samenstellen. Ons doel is bereikt als jij eenvoudig en snel het duo rolgordijn naar jouw wensen kunt samenstellen. Mocht je vragen hebben over deze innovatieve rolgordijnen dan vindt je de belangrijkste antwoorden hieronder.

Veel gestelde vragen over het bestellen van duo rolgordijnen:

Bestellen gaat eenvoudig via onze webwinkel.  Het is comfortabel en gemakkelijker dan je denkt:
Zoek het type duo rolgordijn stof en de gewenste kleur.

  1. Doorloop alle stappen en stel je duo rolgordijn naar jouw eigen wensen samen uit veel opties zoals cassettes en randen. Uitleg over al deze opties vindt je onder de vraagteken knopjes.
  2. Klik als je alles hebt ingevuld op ‘In Winkelwagen’ en je ziet bovenaan het scherm dat het samengesteld duo rolgordijn in het winkelwagentje is geplaatst.
  3. Als je nog meer duo rolgordijnen wilt samenstellen, klik je op ‘verder winkelen’ en kun je het volgende rolgordijn samenstellen. Je kunt ze zo één voor één in het winkelmandje plaatsen. Ben je klaar dan heb en een overzicht in het winkelmandje. Wil je bestellen, klik dan op ‘afrekenen’.
  4. Vul vervolgens je adresgegevens in en maak een keuze voor de gewenste betaal methode.
  5. Klik als je dit alles correct hebt ingevuld, op de knop ‘Betalen’, waarna je wordt door gestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  6. Nadat jouw betaling voltooid is, wordt je terug geleid naar onze webwinkel en je ontvangt via email de order bevestiging.

Bij HEWO duorolgordijn is het aanmaken van een account niet nodig. Jouw bestelling kun je zonder account plaatsen

Dit kan mogelijk zolang deze nog niet in productie is genomen. Wil je nog iets wijzigen, neem dan altijd direct contact met ons op om de aanpassingen door te geven. We wijzigen jouw bestelling dan gratis. Als jouw order eenmaal in productie staat, zijn er al materialen gezaagd en gesneden. Dan kan deze helaas niet meer worden gewijzigd.

Als jouw de bestelling geplaatst is en jouw betaling binnen is, wordt je bestelling in behandeling genomen. Als de duo rolgordijnen uit productie gemeld zijn, sturen wij je een gereed melding voor verzending met de vraag om via de mee geleverde link een aflever dag op te geven in onze bezorg agenda. Vul hier de (werk)dag in waarop er afgeleverd kan worden.  Omdat het lengtevracht betreft, kan het in België tot 48 uur duren vanaf de afgesproken leverdag. Wij geven de gewenste lever dag aan onze vervoerder (Transmission) door. Helaas is het niet mogelijk om een dag deel af te spreken.

Na overleg of het aangeven in onze bezorg agenda kun je de duo rolgordijnen ook zelf afhalen bij onze fabriek in Weert. Ze liggen dan netjes verpakt voor je klaar. Je dan meteen met de montage beginnen.

Je bestelling is door jezelf samengesteld en speciaal op maat voor je geproduceerd.  Daarom kan deze helaas niet worden geruild. Als er iets niet goed is of er is transportschade ontstaan, dan zijn de retourkosten voor ons en zullen we zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem altijd eerst contact met onze klantenservice op.

Een nog niet geleverde bestelling kan aangepast worden totdat deze in productie genomen is. Heb je de orderbevestiging ontvangen en zie je na controle dat je iets fout is, neem dan direct contact met ons op zodat we je bestelling tijdig vóór productie aan kunnen passen. Indien wij iets fout hebben gedaan met jouw duo rolgordijn bestelling, dan lossen wij dit uiteraard graag op zonder dat er extra kosten aan verbonden zijn. Neem altijd zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op.

Is het bestellen om een of andere reden fout gegaan of het betalen is onderbroken? Neem dan contact met ons op. Ook als het niet lukt om te bestellen of te betalen. Meestal kunnen we je verder helpen door o.a. een nieuwe betaallink sturen. We helpen je graag verder. 
Een mislukte betaling via Bancontact kan aan meerdere oorzaken liggen: 

  • Er is een time out ontstaan omdat er te lang gewacht is met betalen of er is een korte onderbreking in de verbinding geweest.  Vanwege veiligheid mag het betalen niet te lang duren. 
  • Creditcards zijn geacht 3D secure te zijn. Bij twijfel kun je dit navragen bij je bank of credit card organisatie. 
  • Het saldo of de limiet is onvoldoende. 
  • Een technisch probleem. Dit kan bijvoorbeeld zijn als er zich een algemene storing voordoet bij je bank of de internet verbinding tijdelijk wegvalt.

Een bestelling kun je annuleren totdat deze door ons in productie is genomen. Meestal heb je 1 a 2 dagen tijd vanaf je bestelling (afhankelijk van de drukte) om te annuleren.  Doe dit dan zo snel mogelijk. Het annuleren is dan kostenloos.